Kontakt

Zwroty i reklamacje

Vigo Magdalena Grzesiak Kuźnica Piaskowa 59 42-510 Wojkowice Kościelne
Nip: 634-225-14-93
Regon: 277502669

Kliknij by pobrać formularz zwrotu/wymiany PDF

Nr Konta:
Bank Śląski 33 1050 1214 1000 0092 4250 7938

Informacje Pon-Pt w godz. 8-16

 576 735 575

 576 735 574

 576 735 573

sklep@baobao.pl

wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

EKLAMACJE ZWROTY ORAZ WYMIANY
Wymiany




Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. 

Aby wymienić towar należy odesłać go bez pobrania na dane:

Vigo
42-510 Wojkowice Kościelne
Kuźnica Piaskowa
ul.Kuźnica Piaskowa 59 


wraz z dołączonym w przesyłce wypełnionym formularzem wymiany oraz dowodem zakupu (paragon): 

  Formularz wymiany



Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- swój login ze sklepu i numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- pełny adres do wysyłki zwrotnej 
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę 

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED 
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 


W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. 
Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł, koszt ten uregulowany zostanie pobraniem. 
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Uwaga! Ewentualna dopłata doliczana do kosztów wysyłki. 

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. 

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) 
przez Klienta dostępny na magazynie. Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy. 

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 

Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt z Działem 
Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel. 576 735 575
Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy zawartej na odległość



Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:
 
1.Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru – odstąp od umowy. 

Aby poinformować nas o swojej decyzji (skutecznie odstąpić od umowy), prześlij do nas deklarację odstąpienia od umowy. Pamiętaj o uwzględnieniu informacji, która pozwoli nam zidentyfikować twoje zamówienie.
Zalecamy korzystanie z Formularza zwrotu. Wydrukowany i wypełniony formularz możesz przesłać do nas pocztą lub przesłać jego treść w wiadomości e-mail. 

2. Otrzymasz od nas potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

3. Dobrze spakuj towar, który chcesz zwrócić. Ważne aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. 

4. Pamiętaj aby dołączyć do paczki swoje dane adresowe, tak byśmy mogli się z Tobą skontaktować. Możesz też dołączyć do niej wypełniony Formularz zwrotu. (przyspieszy to procedurę identyfikacji zamówienia). 

5. Wyślij paczkę na adres naszej firmy (Vigo Magdalena Grzesiak 42-510 Wojkowice Kościelne, Kuźnica Piaskowa, ul.Kuźnica Piaskowa 59  tel. 576 735 575 ). Towar powinien być odesłany niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od odstąpienia od umowy.
 
UWAGA: Towar odsyłasz do sklepu na własny koszt i odpowiedzialność. Pamiętaj by wybrać odpowiednią formę wysyłki (sugerujemy korzystanie z przesyłek kurierskich) i dobrze zabezpieczyć ją na czas transportu.
Jeżeli Państwo skorzystacie z formularza odstąpienia od umowy prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
Procedura zwrotu będzie przebiegać szybciej jeśli skorzystasz z poniższych porad: 

- Aby nas poinformować o odstąpieniu od umowy korzystaj z formularza zwrotu.
- W miarę możliwości zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu.
- Do przesyłki dołącz wydruk formularza zwrotu i dowód zakupu.
- Dobrze zabezpiecz towar na czas transportu.
- Aby odesłać towar korzystaj z usług firmy kurierskiej.
 
Pieniądze zwracamy w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT 

Odstąpienie od umowy - wersja PDF 

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- nr konta i dane do przelewu klienta

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane 
konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem 
mailowo lub telefonicznie. 

Aby uzyskać informacje na temat zwrotu (odstąpienia od umowy) prosimy o kontakt z Działem 
Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel. 576 735 575
Reklamacje



Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz 
z wypełnionym formularzem reklamacji na adres: 

Vigo
42-510 Wojkowice Kościelne
Kuźnica Piaskowa
ul.Kuźnica Piaskowa 59 

  Formularz reklamacji wersja PDF 

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: 

- swój login ze sklepu i numer zamówienia 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego 
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady

TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED 
USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto 
bankowe Klienta 

Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 

Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej

Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Działem 
Wymian, Zwrotów i Reklamacji pod nr tel. 576 735 575


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl