Wszystkie zakupione w sklepie baobao.pl Towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.

Informacja o czasie obowiązywania gwarancji znajduje się w karcie każdego produktu w naszym sklepie (obok informacji o cenie i dostępności) oraz w dokumencie gwarancyjnym dostarczonym wraz z produktem.

Zakres gwarancji udzielonej przez producenta / dystrybutora określa dołączony do Towaru dokument gwarancyjny. Reklamacje oparte na gwarancji producenta należy składać na podane w dokumencie gwarancyjnym adresy autoryzowanych serwisów.

Sklep baobao.pl może pośredniczyć w realizowaniu gwarancji. W celu dokonania reklamacji gwarancyjnej w naszym sklepie zalecamy wypełnienie Formularza reklamacyjnego i odesłanie go wraz z produktem na nasz adres:

Vigo Magdalena Grzesiak
42-510 Wojkowice Kościelne
Kuźnica Piaskowa
ul.Kuźnica Piaskowa 59

W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji z tytułu obowiązującej gwarancji poinformujemy o dalszym trybie postępowania.

SZYBKA PROCEDURA REKLAMACJI GWARANCYJNEJ :

  • Wypełnij formularz Reklamacyjny
  • Dobrze zabezpiecz i zapakuj towar
  • Wyślij do nas towar wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu
  • Oczekuj na odpowiedź działu reklamacji (max 14dni)